tiistai 15. heinäkuuta 2008

Jätin sitten piuhan kotiin...

Kovasti on kuveja otettu Kaakon reissulta, mutta blondi viisaana jätti kameran piuhan kotiin niin kuvat on hyvässä tallessa kamerassa.

Kerronpa uteliaille kuitenkin että hyvin pyyhkii ja hengissä ollaan, kaikesta vesisateesta ja pitkistä päivistä huolimatta. Mä taidan aikalailla tykätä tästä tuntienpitämisestä ja heppahommista kun jaksaa aina vain innostua asiasta vaikka päivät on vetisiä ja pitkiä.

Oon päässyt ratsailemaan muillakin hevosilla kun Ponilla, se on oikein tervettä se. Oon kyllä ollu Poninkin kanssa kerran valmennuksessa mun entisen valmentajani tunnila, se onneks sanoi että talven aikana on selvästi hommia tehty. Hyvä kuulla mielipide joltain joka on meitä ennen kattonu, talven aikana kun kmonesti oon käyny monologia siitä että olenko mä helkkari jämähtäny puska B tasolle sittenkin. En, onneks!

Ihania on ollut täällä ratsia niin Urvi, Vappu, Tammi kun Aivakin, pitäs jotku kivat fotot niistä saada niin kotiin kun pääsen alan tosissani päivittämään tänne fotoja.

Niitä odotellessa vielä loppuviikko nupit kaakossa, yrittäkää jaksaa käydä lukemassa ne kolme mun blogini lukijaa ;)

1 kommentti:

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Yksi lukija kuittaa o/