sunnuntai 17. elokuuta 2008

Kävin duuneissa Imatroil.

Kyynel vai Pisara? Sitä mä en vielä tiedä, sen tiedän että ainakin unelma, ja toivon kovasti että Pisara!

Oho... näinkin voi käydä vaikka on kauhukahva.

Hevosten uittaminen on kesäaktiviteeteista siisteintä! Imatralla me uitetaan hepat Vuoksessa. Fiilis on pikkasen erilainen kun hiekkapohjaisessa järvessä.



Yksi sateinen ilta otin kameran mukaan maastoon. Siinä ne menee, Muumi ja lehmät! Ei kun, Jenni ja lehmät!!! ;)
Suuret korvat, suuri sydän <3 Näitä korvia mä tuijottelisin maastossa mieluiten kaikista, onnekseni usein olen ihaillutkin.

Kävin visiitillä (parinkin otteeseen) Yrittäjä-Ystävän luona naapurikaupungissa, Lappeenrannassa. Vaikka mä en ole sielä koskaan vasinaisesti asunu, on mulla siellä aina kovain kotoinen olo. Sen tekee sen paikan henki, ihmiset ja tunnelma.

Lappeenrannan jokakesäinen nähtävyys, Hiekkalinna! Tänä vuonna teelamma Villi Länsi, oli aika vaikuttava, hieno ja komea. Heppoja piti kuvata, tietenkin ;)

Pitihän sitä käydä laskemssa myös ystävän ja kollegan hevoset. Vielä kun sais lähetettyä ne kuvat jotka lupasin, jotka siis otettiin näistä ihanista duunareisa kesätunnelmissa.

Ei kommentteja: