perjantai 5. syyskuuta 2008

Hoo Moilanen...

Jäi sekä heppa että täti huulet pyöreänä ihmettelemään kun kentän reunalle tuli traktori peräkärryn kanssa ja ryhtyi heinää leikkaamaan. "Ai saatana, ruokaa! Ne heittää sitä hukkaan!" Tuumaa varmaan hevonen, "Ai apua, ne tulee päälle! Mihin mä tän laitan?" Tuumaa ihminen.
Lopputuloksena laukkaväistöä kentältä ulos, kylkimyyryä ja levade harjoituksia.
Kyllä meidän uusi valmentaja sanoi että helppoon ceehen voidaan mennä. Missä helpossa ceessä on korkean koulun liikkeitä? Ilmoittaudun heti! :D
Välistä olen kyllä niin hukassa tuon Ratsun kanssa. Mietin että onko tässä mitään järkeä. Päivät on pitkät ja rahaa palaa. Väsyttää ja on märkää. Oikea puoli ei anna periksi, vasen lapa tunkee ulos. Mitä mä teen? Miksi mä teen? Mä en enää jaksa... en ymmärrä... Mutta nyt meillä on uusi ope! Mä uskon ja toivon että sen kanssa "tavan Moilasista" tulee ehkä jopa ratsukko!!

Nyt on syksy. Syksyllä pitää asettaa tavoitteita että ei anna pimeyden ja märkyyden nujertaa. Mulla on pieniä välietappeja ja jokunen isompi juttu. Osa etapeista liittyy ratsastukseen ja itseni treenaamiseen, tietysti myös Ratsuni treenaamiseen. Osa etapeista on jotain ihan muuta. Isot jutut on jo sitten niin isoja että niistä ei uskalla vielä edes puhua.

Nyt viikonlopun vietän kuitenkin ulkomailla! Ihan Tukholmaan saakka pääsen. Lähden rakkaan ja muutavan uuden mahdollisen Ystävän kanssa risteilemään. Hyvää ruokaa ja hyvää juomaa hyvässä seurassa, mitäs muuta hyvään viikonloppun tarvitsee?!

Ei kommentteja: