maanantai 5. maaliskuuta 2012

Mihin meni aika?



Kuvassa Flagstones Koff, 24.1.2012 eli tasan kolme vuotta, mamman rakkain ♥

Käytiin Muoniossa, viikko sujahti tosi nopeaan, mä ajattelin että sen jälkeen alkaa tapahtumaan. Noh, siitä on nyt viitisen viikkoa ja mitä on tapahtuntu...?
Vappu palasi mun hoiviin. Sen muuttoa järjestellessä ja sitä tässä nyt ihmetellessä vierähti viikko.
Mihin meni neljä viikkoa? Kun oikein mietin, en oikeasti muista. Kalenteria selatessa läytyy merkintöjä mm. opetushommista, flunssasta, risteilystä ja hiihtolomakurssista. Mutta miten voi olla että ilman kalenteria en noita muista?
Mun päähän ei tunnu jäävän mitään. Ei tulevaa eikä mennyttä. Rakenna tässä nyt sitten itselle elämää, kun ei tätä olemassa olevaakaan osaa pitää missään järjessä.
En muka ehdi, en muka ehdi pestä pyykkiä, treenata, soittaa kavereille, en mitään.
Mä olen sisällä ja maailma menee ohi ulkona.
Miten tässä näin pääsi käymään?
Miten tästä pääsee pois?

1 kommentti:

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Sama juttu täällä. Paitsi, että elämä tuntuu olleen yhtä sumua jo syyskuusta asti. Syytän talvea. Tulisi jo kevät sekä kesä ja pelastaisi meidät.

Olemme aktivoituneet sentään blogeissa, kai sekin on jo jotain. Jää elosta edes jotain kuvia ja muistijälkiä.