maanantai 16. huhtikuuta 2012

Keisarinnan uudet vaatteet?


Tilasin uudet ratsarit, koska päätin tuossa taannoin että alan harrastamaan, agilityä ja ratsastusta. Mutta joo, kuten tiedätte, ei mun harrastus kauheen aktiivista oole ollut.
Jokatapauksessa, tilasin ihan mittatilausratsastushousut. Joku (eli minä) on mitannut hieman persiilleen, sillä polvet lököttävät jo valmiiksi ja nulkkapituus on mallia "nousuvettä odotellessa", onneksi on keksitty ratsastussukat! Ahteristakaan nää ei ihan istu, mutta luulen sen olevan mallin syys. Jotenkaan ei kuitenkaan yllätä että tääkään ei menny ihan niinkun suomenruotsalaisessa lifestyleohjelmassa...

Ihan oikeaa kuvaa en uusista ratsastushousuista kehtaa laittaa, menköön toi parin joulun takainen piparintuunauskilpailun kuva tähän, sillä "ridahousut ne on parhaatkin ridahousut sano Vaakku kun ruuheen uppos", näin syvällisesti ajatteli joku teini vuonna 90jotain Hauholla :D

Niin! Ostin mä uudet agipöksytkin, kivaa ilmavaa materiaalia, tosin niissä ei ole tarskuja (pitää hankkia namivyö), K hypätessään vasten mua rikkoi kait kynnellä ekana päivänä niihin reiän (se ihana ilmava matsku...) ja nekin on hieman caprimalliset, mutta ei suinkaan tarkoituksella. Ei, aina ei mene... jne.

Mutta oli varusteet miten pielessä tahansa, mä lähden harrastamaan. Agitreenejä on jäljellä vielä parit, sitten yritän tunkea Vekoran kesäporukkaan mukaan. Tänään menen tallille leikkimään esiratsastajaa tuon ala-asteelle joutuvan Möhkiksen kanssa, huomena meille tulis ope... saas nähdä mitä jännää se osaakaan kertoa!

Ei kommentteja: