perjantai 25. tammikuuta 2013

Minut on haastettu!

Yksi (ainoa?) blogini lukijoista, heitti mua haasteella ihan näin yllättäen! Haasteen haastavin osuus on lie se että mun pitäs haastaa 11 blogia tämän jälkeen, mutta kun mä en seuraa kun ehkä viittä! :D ja niistäkin ainakin kolme on jo haastettu. Jos haastaisin Pökäleblogin... ;)

Mutta jokatapauksessa, tässä mennään!

Haasteen säännöt
Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
Jokaisen haastetun pitää vastata haastajan esittämiin 11 kysymykseen
Jokaisen haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
Uusien haastettujen pitää noudattaa samoja sääntöjä ja valita jälleen 11 uutta blogia, joilla on alle 200 lukijaa
Kerro kenet olet haastanut seuraavaksi, linkitä!
Ei takaisin haastamista
! ;)

11 asiaa minusta

* Olen blondi, usein myös ajatuksenjuoksultani.
* Välitän usein eläimistä enemmän kuin ihmisistä. Juu, olen niitä jotka pelastavat kissan palavasta talosta ennen kuin tuntemattoman ihmisen.
* Elän pilvilinnoissa. Haaveissani olen kaunis, menestynyt, varakas ja taitava. Näin ei valitettavasti tosielämässä ole.
* Olen jahkailija, en osaa päättä, olen siis Sveitsi.
* Koen ystävät tärkeiksi, ehkä yhdeksi tärkeimmistä asioista elämässäni.
* Pelkään olevani tunnevammainen, lähinnä siitä vinkkelistä että odotanko tunteilta liikaa, pitääkö kaiken vavahduttaa maata jalkojen alta, vai riittääkö vähempi, onko edes olemassa mitään niin suurta?
* Olen siis tunneihminen ;)
* Laulan aina kännissä. Oikeasti kuvittlen ihan selvänäkin olevani hkeskivertoa parempi laulaja, mutta vasta kännissä uskalla antaa palaa.
* Pelkään epäonnistumista, olen siinä suhteessa todella arka, vaikka monet pitävätkin mua naisen "jolla on munaa"
* Pelkään lentämistä, hammaslääkäriä, rokotusneuloja ja esteratsastusta eniten maailmassa (ok, läheisen menettämistä, ja yksinjääntiä myös)
* Rakastan.

Tässä sitten haasteenheittäjän kysymykset minulle:

Mistä olet tänään ilahtunut tai ollut onnellinen?
Olen joka päivä onnellinen mun koirasta ♥

Mistä unelmoit?
Tällähetkellä suurin unelmani taitaa liittyä Oman varsaan :)

Ketä olet auttanut viimeksi tai mikä on ollut viimeisin päivän hyvä työsi?
Huh, olenkohan ketään? ;) No ei, viimeksi toissapäivänä autoin tallinomistajaa hoitamaan iltatallia. Se on kai viimeisin "suuri" hyvä työ :)

Mitä työtä sinä haluaisit tehdä, jos ei tarvitsisi miettiä saako siitä tarpeeksi palkkaa elääkseen tai voisit jopa maksaa, että pääsisit sitä tekemään?
No en kyllä maksaisi :D Mutta nää hevohommat tuntuu olevan mulle hyväksi. Eikä niistä juuri maksetakaan :D :D

Onko sinulla jotain outoja rutiineja tai pakkomielteitä?
Ei, ei tietenkään! ;)

Oletko aamu- vai iltaihmisiä?
Ilta, ehdottomasti!

Mitä teet jos et meinaa saada unta?
Luen, pelaan puhelimella, roikun netissä. Saatan mennä alakertaan ja katsoa telkkaa niin että silmät painuvat väkisin kiinni.

Mitä mieleenpainuvaa olet viimeaikoina katsonut televisiosta?
Ei tule mitään mieleen :) Eli hävettävän harvoin katson mitään järkevää, telkkari on mulle korvike siihen että ei tarvi olla yksin, omien ajatusen kanssa.

Liikuntavinkkisi laiskan sohvaperunan liikkeellesaamiseksi tai oma lempiliikuntamuotosi?
Ratsastus, kaikessa muodossa ;)

Mitä ruokaa ostat kaupasta tai teet arkipäivinä, kun et oikein jaksaisi tehdä mitään?
Jauhelihaa. Kanaa. Molemmista saa varioitua mitä vaan. Helpoin ehkä jauhelihakiusaus, tai kanawokki. Hiilareita välttelevät voisi kokeilla kanawokkia:
kanaa paistettuna
parsaa
paprikaa
kesäkurpitsaa
Chilikastiketta
soijaa
Creme Cuisinea oman maun mukaan
(nuudeleita)
Kaikki samaan pannuun ja avot!

Mitä oman paikkakuntasi paikallisnähtävyyttä suosittelisit? Tai jotain muuta paikkaa Suomessa, jossa voisimme seuraavalla SuomiTourillamme pyörähtää?
Voi voi, meidän mökille tietenkin ja siitä ympäriämpäri Saaristoa tutkimaan!!!!! ♥


Tässä sitten omat kysymykseni (jos keksin jonkun haastettavan)

1. Paras taitosi jolla pystyt ilahduttamaan muita?
2. Onko sinulla joku pahe? Joku tapa mitä teen vain kun muut eivät näe?
3. Minkä saavutuksen koet tähän astisessa elämässäsi parhaaksi?
4. Missä toivot olevasi eläke-iässä? Mitä teet?
5. Kohtaat tiellä a) autolla b) pyörällä c) jalan ratsukon, miten toimit?
6. Kohtaan tiellä a) autolla b) pyörällä c) jalan hirven, miten toimit?
7. Mihin aikaan vuodesta olet onnellisimmillasi?
8. Kotisi kiinnostain/miellyttävin/kaunein paikka/esine tms?
9. Mitä musiikki sinulle merkitsee?
10. Mitä suunnitelmia sinulla on ensi kesän varalle?
11. Mitä teet huomenna? ;)

Nyt kun on TAAS kiirus, jätän haastttavien linkityksen myöhempään, koska kuten jo mainitsin, se on se joka vie multa aikaa! :D


Pieni kuvavirkistys Porvoosta, viimevuoden lopulta, tämän talven alusta.

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

mun pitää nyt heti kommentoida, että kyllä sulla on ainakin KAKSI vakilukijaa ja tosta hyvästä mä vastaan sekä sun et tiinan kyssäreihin. ;-) ♥