keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Meillä tehdään koiravauvoja!

Selkeesti mulla on nyt menossa joku lisääntymiskevät :D Kaikki perheenlisäykset joita tässä nyt odotellaan on kyllä karvaisia ja nelijalkaisia kun mä en ole ihan vakuuttunut siitä onko ne karvattomat kaksijalkaiset mun juttuni, niin psyykkisesti kuin fyysisestikään. Tähän väliin on tottakai mainittava että veljen- ja siskonlapsia rakkaampia ei ole, jokainen niistä (7+2, niinkun mä tapaan sanoa :) ) on mulle omanlaisensa arvokas ja rakas, jokaisella on se the oma merkityksensä. Näistäkin tädin tähdistä voisin tehdä vaikka oman postauksen joskus, vaikka en mä teidä miten se liittyy näihin aiheisiin mitenkään, kiinnostaako se ketään ja haluaako nää helmet itsensä "julkisiksi".
Jotta totuus ei unohdu, mainitaan että mulla on elämässä vielä tän jengin lisäksi kolme kummityttöä, tärkeitä jokainen ♥

Mutta KOIRALAPSIIN!
Meille tuli lauantaina pikkuinen borderityttönen lomalle ns. tosi tarkoituksella.

Painia ja leikkiä

Esileikkiä?

Koffi ja tyttöystävänsä Helga tuli heti oikein hyvin juttuun. Leikkiä ja esileikkiä piisasi. Helga-neiti kotiusui ihan superhyvin meidän jengiin! Kissankaan kanssa ei ole ollut ongelmia! Rakas aviomieheni on jo ihan myyty tähän pikkunaiseen, puhuttiinkin vitsinä että jos ei vauvoja tule, kelpaa meille tää äitikin ;) Jotenkin jo näin neljän päivän jälkeen tuntuu siltä kun Helga olis miedän perheen jäsen. Tulee olemaan haikea hetki niin ihmisille kuin eläimillekin (paitsi ei ehkä Artolle...) kun morsian matkaa omaan kotiinsa...

Nuorenparin yhteinen harrastus

Kyllä tää nyt tuntuu olevan ainakin meidän perheessä selvä juttu että toinen borderi meille tulee :) Toivotaan vaan että se on Koffin jälkeläinen ja hedelmöitys tapahtuu/on tapahtunut. Yrittämisen puutteesta ei ainakaan tota meidän jätkää voi syyttää! Kohtelias herrasmies vaan lipoi ja liehitteli kunnes naisensa oli valmis, sitten hoiti homman hellyydellä läpi, toistaiseksi jo muutamankin kerran :D

Aviovuode?






1 kommentti:

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Voi että. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pieniä borderivauvoja on tulossa.