torstai 19. kesäkuuta 2008

Miksi mä en osaa ostaa kenkiä?

Luulisi että kengät voisivat olla mun intohimo. Rakastan shoppaamista, rakastan saada uusia asioita, rakasta kaikkea mikä kimaltaa, rakastan että omistan kauniita juttuja. Lihoineni en voi vaatteita shopata, ja olen liian äijä shopatakseni laukkuja, mutta kenkgät, ihanat, kauniit pienet ja herkulliset kengät. Mun jalan kokokin on sopiva 38-40 (totta, laaja skaala, mutta monosta riippuen)joten kenkiähän löytyy. Myönnän, olen tänä KESÄNÄ ostanut itselleni kolmet kengät, mutta mikä perkele siinä on että ne kaikki hiertää?

Kotona on nurkat ja kaapit pullollaan kivoja pikkukenkiä(arvatkaapa kuinka Rakas näistä tykkää...*tsih*), käytän vain ja ainoastaan kulahtaneita mokkakikkeleitä ja risoja lenkkareita. Tänäänkin mulla oli töihin tullessa jalassa kauniit, kiiltävät mustat ballerinat, niissä on koristelu, ja pikku niittejä kärjessä, mutta nyt istun työkoneella SUKAT jalassa... Siksi että sattuu, välillä laitan kengät jalkaan jotta saisin niitä vähän venymään, muokkautumaan mun jalkaani. Illalla pitäsi mennä kaupunglle tyttöjeniltaan (ruokaa, leffaa ja drinkkejä) mutta sukkasillaniko mä siellä kävelen?

No onneksi huomena on Juhannus! Saa rehellisesti olla avojaloin. Pitää muistaa lakata varpaankynnet, sillä hoidetut varpaankynnet on lähes yhtä kauniit kun kengät ;) Tietenkin on luvattu kylmää ja vesisadetta, mutta kaupunki-puutarha-juhannusta se ei haittaa. Me ystävän kanssa grillataan satoi tai paistoi, saunotaan ja juodaan kuplivaista sopivasti! Kukaan ei kuse nuotioon, kaadu teltan päälle, pölli kamoja tai huku järveen. On ihanaa ja turvaisaa.

IHANAA JA TURVAISAA JUSSIA!!!

Ei kommentteja: