perjantai 13. elokuuta 2010

Onnea Katti Karvakasa

Arto täyttää tänään 6-vuotta! Iso, ihana Apina-ainutlaatuinen. Toivottavasti olen pystynyt tarjoamaan sille hyvän elämän, ja se on tästä järjestelystä ihan yhtä onnellinen kun minä. Toivotaan meille vielä useita ihania yhteisiä vuosia, pieni Perkeleeni :)

Täällä mä taas valvon... yritin äsken käydä katsomassa tähdenlentoja, ja toivomassa... kyllä mä jonkun näinkin, ja toivon, toivon niiiiin paljon ja hartaasti, yhtä asiaa, yhtä vain.
Seuraavaks mä kyllä toivon saavani unen päästä kiinni... Tässä olis enää kolmisen tuntia aikaa nukkua kunnes pitää nousta ja lähteä viemään Rakasta töihin, näin meillä meidän yhden auton taloudessa. Joustoa on oltava.
Ylihuomena lähdetään Lappiin, autolla, yötä myöden yhden aikaan. Mä ajan alkuun, kun kuitenkin tunnun olevan ihan vireessä, vaikka niin se karma sanelee että sillon olen kuitenki kun nukkuneen rukous, no R on saanu sitten ainaki levätä niin hypätköön puikkoihin.

Turvallista matkaa siis, ja vielä pakko halaus synttärisankarille!

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

onnea Artsille vielä tätäkin kautta ja toivottavasti pääsitte turvallisesti perille. <3