perjantai 12. huhtikuuta 2013

Normia eloa

Havaitsin että melkein kaikki mun viimeajan postaukset on liittyny kouluun, koulu tehtäviin ja tekemättömiin tehtäviin. Ilmeisesti ne vie mun ajatuksista suuren osan, ja toisaalta hyvä niin. Onhan tässä kuitenkin jokseenkin kyse mun tulevaisuudestani.

Teen mä kuitenkin muutakin kun taistelen tekemättömien tehtävien parissa. Käyn pitelemässä vähän tunteja, mulla on muutama tosi ihana ja motivoitunu oppilas, niiden kanssa on oikeesti superia puuhastella :) Hieroskelen heppoja,hoidan paperiasioita. Yritän siivota himassa ja pitää Rakkaan ravinnossa.
Väliin me Koffin kanssa myös harrastetaan aksaa.



K on siinä jo melko pätevä, mä aivan paska :D Paskuuteni johtuu pääosin mun paskasta kunnosta. Risojen selkien ja polvien kanssa ei ole kovin notkea, ja muutenkin kun elopaino hipoo kattoja, ei sekään otkeutta helpota. Mutta me pidetään hauskaa, ja ollaan ryhmän sponsoreita alati sairastamalla ;)
meillä on hyvä ryhmä, Iltajuoksut, ryhmän nimi juontaa järkevästä ajastamme, maanantaisin 22-23.30, treenata. Toki täytyy myöntää että joskus toi ajankohtakin on saanut mut pyörtämään lähtöpäätöksen, mutta melkeinpä aina on kaduttanut, koska K oikeesti viihtyy hallilla ja tykkää ihan into kipinänä tehdä noita juttuja. Joten pakkaan reppuun nakit, lelut,m veden ja lenkkarti ja painun "treenaamaan". Ehkä siellä joskus tulee mullekin edes hengstys kun oikein innostun.
Meidän ohjaaja on kovin teoreettinen ja tarkka. Se on hyvä se! koska voishan tätäkin lajia vaan roiskia, mutta mä uskon että siitä saa enemmän irti kun paneutuu eri ohjaustekniikoihin ja reittivalintoihin vähän paremmin. Sieltä saa paljon vinkkejä ihan normaaliinkin arkeen koiran kanssa.
Nyt olis hallitaukoa syyskuulle saakka, joten pitäs olla kovin aktiivinen senkin suhteen että sais tehtyä edes jotain kesän aikana. Me kun ei tosiaankaan kilpailla! :)



Hyvinä välipäivinä mä leikin mun eläimillä! :D Tai ne leikkii mulla, miten vaan. Toi ylempänäkin oleva kuva näyttää melko idylliltä. Ihana kevät hanki, koira hakee keppiä, hevonen seuraa vapaana omistajaansa. Venytellään, herkutellaan, leikitään, jumpataan, pysähdellään, juostaan, kaikkea ihanaa! ♥ Kunnes hevoinen on sitä mieltä että evvk sun leipäs, mä lähden himaan ja kääntyy ympäri ja talsii tyynen rauhallisen himaan, samalla kun minä kipitän perässä ja yritän maanitella sitä kääntymään... Ei menny meidän luonnollisen hevosmiestaidon harjoittelut ihan niinku Strömsössä... Koira tosin kuunteli!!! Hauskaa oli, ainakin mulla, ja ilmeisesti myös koiralla ja voi sitä hevosen onnellistä ilmettä kun se katteli tallin pihalla että mitäs me vasta perästä käsin tullaan paikalle! Mä niin rakastan noita häntäpyllyjä! Ei kait aina kaiken tarvi olla niin vakavaa?

1 kommentti:

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Huh, tuo teidän iltajuoksu aika on kyllä melkoinen. Itse en kykenisi siihen aikaan liikahtamaan minnekään. Ja vielä maanantai-iltana.

Ja uusi yläpalkkikuvakin on täällä blogissa, se on kiva :)