perjantai 26. huhtikuuta 2013

Saikkuilua

Viidakon tähtöset

Sairastin viikon mittaisen iloisen, ilmeisesti influenssan. Pitää kyllä myöntää että niin kipeitä lihaksia ja niveliä ei hetkeen ole ollu. Itseasiassa olin ihan iloinen kun kuume ponkasi tylös, mä kun alkuun luulin että mä olen taas onnistunu elämänvalinnoilla rikkomaan mun jalkani ja aiheuttamaan itselleni infarktin...

Himassa lepäillessä olis seinät kaatunu päälle ilman Abia ja Koiraa ♥ Kumpikin sairasti mun kanssa vuoron perään sängyssä, sohvalla ja vierashuoneen sohvalla. K:lla kyllä meinas väliin palaa hihat kun vaan möllötettiin, mutta sitten se kurmutti Abinaa ja taas jaksettiin lepäillä.



Viikonloppuna oli aivan mahtavat kelit! Vähäselleen nyppi naista kun piti ottaa rennosti vaikka suuri ravihevonen odotti tallilla, K inisi pihalle ja rakaskin näytti semihapanta naamaa kun ei voitu viettää aikaa koko perheen voimin pihalla. Mä kuitenkin voimieni tunnossa heittelin lumikökkäreitä takapihalla ja siinä arskassa sain ahaa-elämyksen grillikauden avaamisesta! Ei muuta kun ukkokulta kauppaan ja slerssin ostoon, grilli kaivettu pölyn (ja homeen...) keskeltä, grilli tulille ja nam! Mä nautin auringosta ja Rakas hoiti tarjoilun.



tallilla

Kun vähän koin reipastuvani suuntasin teitenkin kevättä haistelemaan tallille. Hain mukaani entisen naapurimme, ja K:n "ex-tyttöystävän" russelityttö Iineksen katselemaan hevosia. Naapurinrouvalla ei ole suurempaa hevoskokemusta ja alunperin tarkoitus oli tarkota kärrykyydit, mutta oman kuntoni vuoksi tyydyttiin vaan ihailemaan hevosia. Iines ei ollut kummemmin moksiskaan hevosista, vaikka ei ole ehkä noin läheltä niitä aikasemmin tavannutkaan. Liekö syy sitten janottavassa vanhassa suolassa? ;) Sen verran ahkeraan nää kaksi ärrieeriä paini ihan niin kuin ennenkin.

Iines











Ei kommentteja: