tiistai 28. toukokuuta 2013

Rantsukelejä, kesäpäivää ja viidakkoseikkailua

Viidakkoseikkailulla
Olin veljeni pesueen vahtina yhden vuorokauden ja oikeasti nautin. Mina lapseton akka :) Pikkumiehen kanssa käytiin Larun rannassa viidakkoseikkailulla tutkimassa kevään ihmeitä. Välillä oli niin vihreää että silmiin sattui. Linnut lauloi kun olisin ollut jossain Korkeasaaren tropiikissa. Yritin kuvata tätä tunnetta, mutta ei näissä kuvissa mitä sain välity puoliakaan siitä fiiliksestä. Saatiin nauttia keväästä!

Rantapoika ♥

Kunnes tuli kesä! Kesä vaan tipahti kuin taivaasta tänään. Eilen illalla oli jo aistittavissa selkeää kesähegistä, mutta tänään sain ekat kunnon rusketusraidat ja päästiin Koffariinin kanssa rantsuun. Polskittiin vedessä, myös siis mä :) Leikittiin kaverikoirien kanssa ja nautittiin elosta. Oli ihanaa olla näin arkipäivänä tuolla koirarannassa kun saatiin olla hyvinki rauhassa. Poppis haki keppejä, ja käyttäytyi niin enkelimäisen kiltisti että taas sain miettiä että jotain mä ainakin olen elämässäni oikein tehnyt. Mun pieni rakki rakkaani!



 Rantsukeikan perään kävin vielä heittämässä Mamman kanssa lenkin. Eilen ajettiin kunnon hikitreeni kärryillä, niin reipas että sain huljutella koko humman treenin jälkeen kun se oli ihan läpi hikinen. Tänään siis vaan käppäiltiin ja vähän jolkoteltiin, sen mitä Mamuska tahtoi ite mennä. Ei sillä askel kovasti painanut ainakaan kun kotiin mentiin. Raskashan sillä oli taakka kantaa, mutta mun Hevoinen jaksoi urheasti. Eikä se ihan oikeasti kauheen nääntyneeltä vaikuttanut, vaikka tokikin olis ollut meno lennokkaampaa jos kuski olis ollut kevyempi.
Onneks meillä on noi vuokraajat, ne voi sitten harrastaa tota vääntö ja askartelupuolta selästä käsin enemmän sihen saakka kun mun oma kondis on taas ehkä joskus siinä mallissa että kehtaa jotain ratsulta pyytääkin. Siihen saakka mä kävelen, jolkotan ja ajan.

Mamman lauma laitumella



Ei kommentteja: