sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Hieno Suomenhevonen

Myöhäiset onnittelut hienoakin hienommalle kansallisrodullemme. Onnekseni saan omistaa yhden näistä jaloista eläimistä. Eniten suurimmaksi onnekseni kohta mahdollisesti kaksi!
Vietin suomenhevosen päivää, eli perjantaita sopivasti tallihommissa. Aamulla 5.30 ylös, kahvit naamariin ja tallille. Pollet aamu-usvassa pihalle ja paskaa mättämään. Ei oikeesti päivä vois paremmin alkaa! Neljän tunnin yöunet kyllä painoi tän akan kehoa sen verran että ei meinannut tulla loppupäivästä mitään.

Nyt on Mamun kanssa treenattu enimmäkseen kärrylenkkejä, vielä kun se mahtuu aisojen väliin :) Ja on siinä toinenkin syy, mutta siitä mä en uskalla vielä puhua sen enempää, koska mun tuurilla tuuletetut asiat jää usein tapahtumatta.... :)

Mamu ♥

Kuva on toissa keväältä. Mamma näyttää niin solakalta, ja huomatkaa sen klippaus! Hän on asunut manesitallilla :)

Uuh... nyt tuntuu olevan mulla rymit ja pakat sekasin. Myönnän rehellisesti että jännittää. Ylihuomenna pitäs mennä kouluun. Tuossa toi tehtäväkansio on levällään ja oon mä ehkä 8 riviä saanut kirjoitettua. En tosin tiedä onko tää 0.57 se paras aika tehdä kouluhommia... Kävin tänään hieromassa yhden valkoisen jättiläisen. Otteet oli suhtkoht hallussa, termistö ei lainkaan. ABC:kin kun oli kotona niin en pystynyt edes tarkistamaan puhuinko mä sille asiakkaalle edes oikeasta lihaksesta. Ainakin oikean näytin, nimi oli varmaan väärin. Mutta kun ajatukset on noissa ens viikon bileissä, niiden järjestelyssä ja muussa. Jos mä pyhästi vannon ryhtyväni superopiskelijaksi kun tullaan reissusta? Ulkomaanreissusta :)

Ei kommentteja: