maanantai 19. elokuuta 2013

Pikapäivitys kuvien muodossa

Karsee kiire!
Häitä, häiden valmistelua, puvun sovitusta, töitä, koulua, hierontaa, ripsiä, juhlia, reissuja, tallia, ratsastusta, joogaa, valokuvaajaa, pöytäkarttoja, tunteja maastoa, sormusta, kukkasipuleita... Ja tässä siis vasta osa mun edellisen kahden viikon kalenterimerkinnöistä.

Mutta en mä missään nimessä valita. Tää on ihanaa aikaa vaikka hirveetä hässäkkää :)


 Ehkä riittää...


Käväsin ulkomailla Isän ja Äidin kanssa :D Eli tallinnassa päiväseltään hääjuominkien haussa. Nauratti vaan kun edellisen kerran ollaan kolmisin oltu retkellä -95, silloin Pietarissa, ja sitä ennen about -85 ja sillon Kanarialla. Varsinainen reissuperhe... :D

Apupoika tallihommissa. Toisilla on kiire, toisilla ei :D

Vietettitin ihanien Volkien häät. Tila oli upea, morsian kaunos, sulhanen komea, tarjoilut maukkaat ja tunnelma tosi lämmin. Mä taas vaan ihmettelin mitä ihmettä mä olen tehnyt oikein kun mulla on noin hauska, hysteerinen, kaunis, kiltti, tiivis, rakas ja lämmin ystäväporukka. Onnea "Volk-Man" ♥ 

Ihanat luonnonkukka-asetelmat. Kuvan laatu kamala :)

Kesän 2013 kaunein morsian ♥











Ei kommentteja: