maanantai 16. joulukuuta 2013

15 seconds on fame



Olin eilen aamulla tallilla, piti liikauttaa Mamua ihan ratsain mutta tarhasta tuli sen verran väsähtäneen oloinen emotamma että päätin jättää painon pois selästä ja alkaa itse reippailemaan. Meidän kuntokuurihan on kusahtanut ihan täysin, ainakin mun osalta. Mamma se kyllä jaksaa porskuttaa, eikä eläinlekurinkaan mielestä ole liian lihava tilanteisiinsa nähden. Mutta suuri se on! Eläinlääkäri mietti ihan ääneen että kuinkahan suureksi se mahtaakaan vielä tulla... :D
Muutenkin vauvalla ja äidillä on kaikki hyvin. Napakan potkun sai lääkäri kun kurkkasi masuun toissa viikolla ultran kanssa, joten vaihdikasta vauvaa odotellaan :) Mä olen jo ihan mummokuumeinen!

Niin, eilen siinä Mammaa juoksutellessa huomasin pellon reunalle tulleen jonkun kameran kanssa. En siihen kiinnittänyt sen enempää huomiota ja jatkettiin harrasteitamme. Hevonen juoksi kiltisti kevyessä lumisateessa ja koira tonki ympärillä. Kevyt tuuli pyöritteli hiutaleita kun vielä siihen aikaan oli joku asteen verran pakkasta. Kun lähdettiin tallille takaisin, tuli kuvaaja esittäytymään mulle. Hän oli valokuvaaja ja kuva-artesaani Nina Mönkkönen, joka oli tullut ottamaan tallille poneilla ratsastavista tytöistä joulukorttikuvia heidän pyynnöstään. Nina oli kiinnittänyt huomion meihin pellolla ja kuulema lumoutui meidän tunnelmasta ja antoi kameran laulaa. Hän kysyi saako hän käyttää kuviamme muutamaa kuvaa vastaan ja tottakai mä suostuin! Harvoin, jos ikinä, käy niin hyvää tuuria että paikalle sattuu ammattikuvaaja joka ottaa mahtavia tunnelmakuvia, ja vielä ilmaiseksi!
Ei me tajuttu aamulla edes tukkaa kammata kun ei tiedetty että päästään mallikansioon! :)


Jotta kuuluisuuspäiväni olisi täydellinen, illalla telkkarista tuli vielä Tuuri :D Niin, se parin vuoden takainen jakso jossa meikäläinen valitaan Miss Lumene Catwalkiksi ja Elkku ja Kage harrastaa lypsykilpailemista :D Niihin kisoihin olin jopa selkeästi ehostanut ;)

Ei kommentteja: