keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Ajatukset kehänkiertäjinä



En mä näköjään muuta enää osaa ajatella, kun sitä että saan taas ripustaa ton kyltin jonnekkin, missä voin sitä ihan ite katsella :)
Tänäänkin tunninpidossa oli vaan mielessä että pian, ihan pian mun hevoinen tulee takaisin. Vähät tunnun välittävän karusta arjesta.

Oli muuten mukava pitää tunteja tänään! Ponit oli ok, ponilapsetkin semi jees, rouvat meni hyvin, ja täditkin tohkeissaan tahkoivat katrillia :) Hevoset käyttäyty niin mallikkaasti ja mä vaan jorailin joululaulujen tahtiin keskellä, nostatti joulumielen kattoon samantien!
Muutama oppilaskin muisti joulujutuilla, joten ehkä mä olen onnistunu hyviä ja mukavia tunteja syksyn aikana pitämään. Yksikin sieltä tätiryhmästä kysyi vastavasten mun tunnille kakkostuntia, se lämmittää aina mieltä. En mä sit kai ihan turhaan aina vaan ja uudestaan tälle alalle palaa :)

Ei kommentteja: