lauantai 9. maaliskuuta 2013

Hiihtisviikko




Tuli talvilomalle yllättävä käänne. Lähettiin taas tykittää Suomea pohjoiseen. Tuhat kilsaa autossa... Kelit oli pääasiassa kohdillaan, arskaa melkein joka päivä ja perkeleesti pakkasta, aamulla 29, päivällä 8. Koiralla paleli tassut ja mulla laardit. Siltikin pyrittiin killoittelemaan pihalla usemman kertaa päivässä.
Treenasin, tai no ainakin yritin, Koffin kanssa ohjauskuvioita, niin sisällä kun ulkonankin. Enemmän se meni kuitenkin riehumisen piikkiin ja K kattoo mua tyhmänä kun pakitsen sitä niinkin helpoista asioista kun keittiön jakkaran kiertämisstä :D "Mamma, tyhmäkin tän osaa, mikä tässä nyt niin jännää on?" Se kysyy, ja minä taputan käsiä ja hihkun kun on taitava koira... Mä olen ite niin hidas, että menee nää aksahommat K:n kanssa lähinnä tepasteluksi.







Koulujuttuja treenaisin teoriassa. Opiskelin jänteitä ja lihaksia niin että korvat sauhusi. Päähän jäin noin 3 sanaa, ja yksia sia, noin tuhannesta sanasta ja miljoonasta asiasta... Rakaskin oli mulle ihana apu, se teki mulle tukikortteja joiden avulla sitten harjoiteltiin juttuja. Se kyseli ja opasti. Ja lopputulemana Rakas kyllä tietää mikä on kavioluu (phalanx distalis) latinaksi, missä sijaitsee kinner (calcaneu) ja mikä on sesamoidea distalis (sädeluu), mutta mä en ole juurikaan hullua hurskaampi. MITEN OPISKELU VOI OLLA NÄIN HANKALAA!?




Yhden ainokaistakaan tehtävää en ole vielä viime jakson jälkeen palauttanut, palautettuja pitäs tähän mennessä olla joku kolme... Yhdestä tehtävästä olen tehny noin kolmanneksen. Kolme tuntuu olevan joku kirous numero mulla ;) Päätin siis pitää ns. väliviikon. Ens viikolal alan tehtailemaan tehtäviä palautukseen saakka! Ihan varmasti alan! Kun nyt pääsin kotiinkin asti...




Kotimatka Lapista taittuikin sit osittain Ruotsin kautta. Jotenkin heti kun ylitettiin Tornionjoki ja oltiin niinkin kaukana Suomesta kun ehkä kilsa, näytti kaikki niin auvoiselta! On se Ruotsi jännä maa. Bensa on halvempaa, nuuskaa saa myydä, talot on siistimpiä, maisemat hienompia, homot saa mennä naimisiin, geenit on kauniimpia ja kuntosaliyrittäjästä voi tulla kuningas. Mä ajattelin muuttaa Ruotsiin... ;)
Käytiin ostamassa edukasta vinettoa Systembolagetista, tankattiin, ja sain Rakkaankin shoppaamaan Hööksiin! Möhikselle tarttui mukaan otsapanta (bling bling) ja K:lle uusi kaulapanta ja namia ja huopa. Mun hevosRakas olis ostanut Möhikselle jopa uuden ulkopalttoon, mutta ei ollut kokoja. Mikähän siihen on mennyt ♥








Ei kommentteja: