keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Ryhtiliike





Mun puhelin on edelleen huollossa... Siis itseasiassa se on valmis, mutta mä en saa sitä sieltä liikkeestä, koska liike on rempassa. Voin kertoa että hieman otti päähän kun ravasin lauantaina tän puhelinasian kanssa ympäri Espoota. Ohessa tuli lauottua muutama totuus kyseisen operaattorin myyjälle jne... Mutta tämä siis syy, miksi kuvia ei juurikaan ole.
Niiiiiin, onhan meillä kamerakin, kaksikin, mutta ne on patterittomia ja niiden piuhat on kateissa.

Valmistelen mökille lähtöä. Ollaan suunniteltu että vietetään siis pääsiäinen landella. Viime vuonna pääsiäisenä oltiin siellä kanssa, poltettiin risuja, otettiin skumppaa auringossa, mentiin kihloihin ym mukavaa :) Nyt on tilattu auraus pihaan asti, mietin saadaanko vettä kaivosta lainkaan, miten mökki lämpiää, saako ovea auki jne. Vähän on eri ilmastot. No hirvipaisti uuniin ja mökkiä lämmittämään, ehkä siitä vielä ihan hyvä tulee ♥
toivon hyvää ilmaa, rentoa menoa ja mukavaa yhdessä oloa.

Pakkaan mukaan koulukamat. Eli menen suoraan kouluun landelta. Tai en suoraan, ensin menen tapaamaan Isähevosta omistajineen ja sitten sieltä kouluun.
Tehtävät on tekemättä,hieronnat hieromatta. Sain sentään haalittua kirjan mistä on alkutenntti ens viikolla. Mä olen nukkunu tosi huonosti ja päässä on kierrelly kokoajan näitä koulujuttuja. Ahdistaa kun jäin näin alussa ihan helvetisti jälkeen. Mun selkä on tosiaan ollu niin heikossa jamassa että en vaan ole pystynyt hieromaan. Jotain ja lukujuttuja oon saanut kyhättyä, että olen mä yrittänyt pysytellä ajassa, mutta en ole palautusvalmiiksi saanut mitään. Pieni ryhtiliike olis poikaa.

Ryhtiliikkeen mä olen jo aloittanutkin. Tällä viikolla on jo neljä opetustuntia, yksi tallivuoro, jooga, agility ja uinti. Ihan jees, ottaen että perjantaina jo poikkastaan viikko ja häivytään landelle. Toistaiseks on aikataulu ja suunnitelma pysynyt, olo on melkoisen reipas huonoista yöunista huolimatta ja jos oikein ajattelen niin ehkä painokin vähän lasku suunnassa. Jej :)
Hierontaopintohinkin oon pääsemässä takasin käsiksi. Olen sopinu että kouluviikon jälkeen alan kulkemaan n. kerran viikossa hierojan matkassa ihmettelemässä. Luulen että tästä saan ihan sairaasti irti, omiin tehtäviin, omaan hierontaan ja kaikkeen.
Olo on melko ryhdikäs siis.

Ei kommentteja: