tiistai 12. maaliskuuta 2013

Opiskelua part 2.

Yritystaloutta, kaks päivää, tänään noin puoli seiskaan saakka illalla.
Pitääkö sanoa muuta?

Mun selkä on ollu paskana jo muutenki. En ole kyenny yhtään mihinkään toimeen.
Rakas on ahkerana poikana rempannu mun suosiollisella säestyksellä koko viikonlopun ja mä olen vaan valittanut.
Nyt tulin valittamaan tänne Ypikselle. Pari päivää auditorion megaergonimisilla tuoleilla kuunnelle tiukkaa asiaa verotuksesta, yhtiön perustamisesta jne jne jne tekee vallan herkkua.
Mun pitää vaan varmaan olla kiltti tyttö ja sulkee visusti suu. Mihin tää tästä valittamalla muuttu?

Ah, mä menen nyt kattoo sekaksi telkkaa, sitten voinkin nähdä koko yön unosia osakeyhtiöistä, kommandiittiyhtiöistä, alv:sta ja muista prosenteista. Ei tarvi vieläkään tehdä hevoshommia...

Ei kommentteja: