tiistai 6. elokuuta 2013

Mun täydellinen kesä jatkuu!

Lomailu jatkui aurinkoisissa merkeissä. Rakkaalla on VIP-Kortti Suomen rauhallisimmille rannoille joissa avomeri on ihan käsillä, ihmisiä ei juuri lainkaan, vesi läpikuultavan kirkasta ja kalliot kuumia. Ah! Siellä suojaisassa kallion kolosessa me vietettiin perheen kesken (-Abi) yksi ihana, aurinkoinen sunnuntai.


Varpaat ja kirkas vesi

Jos joku erehtyi luulemaan että mun rantaelämäni jäinäihin kokemuksiin on hän TÄYSIN väärässä. Ennen Heinäkuun loppua mä en ollutkaan ehtinyt mun rakastakin rakkaimalle rannalle mökille. Mökki viikko olikin eniten lämpimin mies muistiin, siellä me vaan köllöteltiin koko viikko, oltiin Rumarissa, laiturilla, Buffalossa, laiturilla, Rumarissa, Pikkumökissä kahvilla, laiturilla, Stormyrissä, Rumarissa, Hjalmarissa, laiturilla jne lähes jokapäiväistä saunomista unhoittamatta.

Rumarin rannassa, Mieslonkku ja Vaimolonkku ♥

Mun sielu ja mieli lepää mökillä. Onneksi saatiin nauttia upeista päivistä, kauniista illoista ja ihanasta seurasta ja tietenkin toisistamme.

Aurinko laskee mökkirannassa

Kotiinlähtö koitti aivan liian pian... Seuraava viikko jättikin mut sotaleskeksi ja mulla oli suuri suunnitelma tarttua koulukirjoihin ja saada kesätehtäviä valmiiksi. Kyllä mäv aärityskirjan oon avannut, ja vähän sitä lukenut, mutta en mä mitään ole aikaseks saanut. Yhden hevosen kävin hieromassa, joten jotain treeni on kätöset saaneet.
Omakin Mamma on ihan "heitteellä". Se vaan on laitumessa ja paistattelee päivää. Yhtenä päivänä löin sille eteen hitusen puomeja ja verryttyään se alkoi jo venymäänkin. Reipas Rakas ♥ Muuten se on pääasiassa höntsäillyt maastossa. Toivottavasti sillä nyt jonkinsortin peruskunto on olemassa kun talli avaa ovensa. Hieman jännitystä tuo nyt noi tallijärjestelyt... mutta niistä lisää kunhan mä olen edes johonkin järkeen saanut ne mun omassa päässä.

Päässä on nyt muutenkin liikaa asioita. Järjestettävää, sovittavaa, hankittavaa jne.
Luonto antaa parastaan ja mulla tyyliin mätänee marjat pusikoihin. Aika ja organisaatiokyky ei tahdo riittä.

Yhden vadelmasatsin keräsin jälkkäriksi kun menin Mutsille syömään.

Viime viikonlopun veikin sitten mun POLTTARIT! Ihanaa oli!!! Niistä lie tarkempi selonteko sitten myöhemmin ;)

Portti polttareiden päätepisteeseen ;)








Ei kommentteja: