sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Mökillä!


Tervemenoa saaristoon!

Miten ihanaa oli viettää pääsiäinen mökillä!!




Ilmat suosi meitä lomailijoita paremmin kun hyvin ja sinivuokot rehoitti metsässä ♥ Parhaimmillaan otettiin arskaa ihan kelteisillään terassilla. Ei siellä metsän keskellä, meren äärellä kukaan kyttää!
Saatiin hommiakin aikaiseksi. Tyhjennettiin rännit talven jäljiltä, laitettiin uimaportaat laiturille, haravoitiin, kerättiin risuja, kaadettiin pari puuta ja tehtiin niistä halkoja. Ok, kuulostaa kovin mahtipontiselta. Totuushan oli että systerin mies kaatoi puut, ja mun mies pilkkoi ne säilöttävään muotoon. Mä olin statisti :D Kyllä mä kanniskelin sitten lopputulemia oikeisiin paikkoihin, että jotain olen tehnyt minkäkin!
Niin ja syötiin! Musta on tullut melko virtuoosi jo sen puuhellan kanssa, vaikka ite sanonkin. Ihan hyvä suoritus oli syöttää systerin porukat pääsiäishirvellä alusta loppuun asti!

Pääasiassa me kuitenkin levättiin. Nautittiin, saunottiin ja vietettiin ihan laatuaikaa perheen kesken. Perheen miinus hevonen ja kissa. Mä kävin jopa lauantaina uimassa! Ihan saatanan kylmää vettä!

Boissit laiturilla iltakaljalla. Rakas taitaa peilata itseään, K katselee merelle.


Selfie!

Mun mieleni maisema kun ilta laskeutuu...

Ei kommentteja: