torstai 10. huhtikuuta 2008

Eka kerta...

Mietityttää aina,vai mitä! Mä nyt sitten aloitin tällaisen palstan jonne jupisen itsekseni maailmani menoja. Lähinnä sain idean tästä siitä kun halusn tuoda julki hienoja kuvia mitä avokkini uudella kameralla voi ottaa.

Niin, minä olen ihan tuikitavallinen kolmekymppinen duunarityttö. Työskentelen henkeni pitimeksi toismistohommissa, vaikka veri vetää muualle. Minne, sitä en tiedä. Asun Espoon Leppävaarassa, olen asunut silä jo viisi päivää ja voin kertoa viihtyväni, ainakin makuuhuoneessani. Ja jos äskeisen joku ymmärtää kaksimieleisesti, on se hyvä tyyppi :D
Asunnossani asuu myös mies ja kissa, kissan nimi on Arto miestä tituleeraan milloin miksikin näin nettiympyröissä, kotioloissa sillä on ihan nimikin.
Mulla on myösen hevonen, kaunis punarautias torinhevos- tamma Halle, tuttujen kesken Poni, siitä blogillenikin nimi taisi tulla :D

Ystäviä rakastan ja hyvää ruokaa ja laadukasta vapaa-aikaa jossa voi yhdistää ystävät ja hyvän ruoan. Tällaisesta pikkumaailmasta lähden kirjoittelemaan ja jakelemaan vankkumattomia kommenttejani ympäristöstä.

Toivottavasti joku tarttuu mukaan!

Iia, Koo, Kartzu, what ever :D

Ei kommentteja: