perjantai 18. huhtikuuta 2008

Huomenta!

Terveiset aamuvuorosta. Tää on ihanaa! Vaikka herääminen onkin ihan pyllystä, on tää aamu kuitenki mun mielestä paljon siistimpää, etenki ku pääsee kotiin jo kolmelta!

Kävin katsomassa äsken lähtölistoja viikonlopun kilpailuja silmällä pitäen. Hyvinkin suureksi ikäväkseni huomasin saaneeni huomiseksi lähtönumero ykkösen, mikä meinaa automaattisesti paskoja pisteitä. Se nyt vaan on totuus että eka ei ikinä voita. En mä varsinaisesti voittoa haekkaan, vaan hyviä papereita, ja ekalle jaetaan aina vitosia ja kutosia, meni se miten hyvin vaan. Tai huonosti. Joten ikinä ei voi realistisia numeroita saada. Kakkaa...
Huomisen piti olla kivapäivä, sunnuntaina kun saa pelätä taas kurat housuissa. Todennäköisesti sillon mä olen viimeinen, juuri se joka EN halua olla! Estekisoissa voin ihan hyvin olla eka, sittepä se on ohi, ei tarvi enää voivotella, mut koulukisoissa se on kyllä todella huono.

Pitää töiden jälkeen mennä sitten virittämään Pomppu kisatunnelmaan, niin että näytetään tuomarille et ekana voi mennä hyvin.... Uskoo ken tahtoo.

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Hähää.

Vihdoin pääsin käväisemään blogissa. Ja minä olen nyt sitten vakkarilukija tästä lähtien.

Toivottavasti kisat menee mukavasti ja me näemme sitten sunnuntaina. <3