tiistai 15. huhtikuuta 2008

Mä vihaan, mä vihaan, mä vihaan...

Tiettyjä ihmisiä! Ai saatana kun ne ärsyttää mua niin paljon. Niiden helvetin tyhmät jutut, liian isot egot, ärsyttävät äänet ja oksettavat jutut. Olenkohan mä sauras kun tunnen näin suurta vastenmielisyyttä muutamia tyyppejä kohtaan?

Muutenkin mun ärsyyntyimiskynnys on madaltunu ihan älyttömästi. Käsittääkseni oon aina ollu kiltti tyttö, jokseenkin hölmö, mutta kiltti. tahtonu kaikille hyvää ja tarjonnu muillekkin irtareita. En mä edelleenkään karkkejani pihtaa, mutta IHAN joka tyypille en hyvää tahdo. Voiko olla niin että kiintiö alkaa olemaan täynnä? Voiko käydä niin että kiltistä tytöstä tulee vittumainen akka?

En mä tahdo olla vittumainen akka... :(

Olin aamulla tallille, mulla oli yksityistunti mun Ponin kanssa. Se oli ihana ♥ On ihmeellistä huomata kuinka suuri luontokappale toimii kun rauhlallisen ihmisen mieli. Meillä olis kisat viikonloppuna, jännittää, ei niinkään se kouluosuus kun ne esteet. Oon niin tyhmä että ilmoittauduin esteillekkin, vaikka pelkkään hyppäämistä (ja lentämistä) enemmän kun kuolemaa. Mutta mun Poni on super, se toivottavasti auttaa mammaa, kunhan mamma vaan osaa pyllistää oikeessa kohdassa ja näyttää tietä, Poni kyllä määrää vauhdin! :D

Jäätte edelleen ilman kuvia (te kaikki, mun yksi lukijani), sillä tänään en ehdi opiskella mitään, enkä huomenakaan, huomena kun on I-H-A-N-A päivä, toivottavasti! Ja niin, tänään tulee Mutsi ja Faija käymään mun uudessa kodissani, ihan ensimmäistä kertaa. Ajattelin olla kodinhengetär ja tehdä jotain hyvää piirakkaa ja tarjota teetä. jos jotain jää, saa mun Rakas siitä myös. Jos vaikka pusun saisin palkaksi. Eilen illalla en saanu... :( nukuin heti huonosti!

Ei kommentteja: