torstai 17. huhtikuuta 2008

♥ potenssiin 100!

Ihana keikka! ♥ Kyllä ne pojat vaan edelleen on aika kuumia ;) Mä pääsin ihan koskettelemaan mun feiföri Boissia A.J:tä, en pese näitä käsiä enää koskaan :P Biisit uppos ja meno oli ihan mieletön.



Paluu arkeen ei oo ollu läheskään niin synkkä kun ajattelin. Käytiin aamulla ulkoapäin ihmettelemäs yhtä kämppää, mut en nähny itteeni siin pihalla baden-badenissa, pallogrillin äärellä, niin vetäydyttiin kilvasta. Niin kun yksi ystäväni sanoi, kodin tuntee heti! ja jos mä en näe baden-badenia ja pallogrilliä, sillon se ei ole mun koti, ja sillon mä en siitä hunajaa maksa! Tähän väliin on syytä kertoa että mä en edes omista palligrilliä, SAATI baden-badenia, tuskin tulen koskaan omistamaankaan kun en kannata ns. perinteisiä tuulipukuarvoja. On pari asiaa mitä mun elämääni tuskin tulee, ja ne on saman kaltaiset pariskunta tuulipuvut, sauvakävely puolison kanssa, kultainen noutaja, baden-baden, teko pelargonia, kahitiilitalo, puutarhatontut, valkoiset puutarhakalusteet... Listasta taitaaki tulla aika pitkä.

Tää lähtee nyt kattelee keikkakuvia, huomena on töihin tulo aamuvuoroon yllättäen, vähänkö siistii!!!!!

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hihhuu!! Kaikenlaista kivaa siellä puuhaillaan! Siis onko todellakin niin, että olettekin ostamassa omaa asuntoa vai mmitähäh? Ja ketä sä vihaat?!! Mainiota, että kämppä on kiva, missäpäin se onkaan? Ada juttelee puhelimessa isoäidin kanssa,joten meikkis tässä kirjottelee. Mitäs vielä? Kevättä odotellessa, täällä vaan sataa koko ajan, siellä? Ja kalsaakin on. Haleja ja bis bald! mjups

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Olet sinä uskomaton nainen päkkäreinesi! :DDD

Oletko miettinyt sitä lauantaita? Vieläkö suunnitelmat pitävät paikkaansa?

Meillä onkin pakkogrilli! :D Ja puutarhatontutkin olisivat aika kitsch!

Tiina Rönnberg kirjoitti...

pakkogrilli :D eli pallogrilli jopa.

Iia kirjoitti...

Pallo-, pakko-, tai palligrilli, aivan sama! :D

Lauantai on voimissaan juu!