maanantai 5. toukokuuta 2014

Se niin kasvaa ja vahvistuu

Taas voisin jutella ummet ja lammet tosta Myttysestä. Mä olen niin myyty ja mykistynyt. Voisin vaan jatkuvasti sitä pussailla ja halailla. Se on niin ihana!

Mini-Mytty ekaa kertaa ulkona. Heti jo harjoittelee laukanvaihtoja! Mun kouluratsu ♥

Ihmeteltävää riitti kun pääsi ulkoilemaan. Mammaa kiinnosti enemmän vihreä ruoho kun varsinainen liikunta...

Poro? Hirvi? Valkohäntäpeura? Ei vaan Myttynen jolla on takaosa hyvin alla!

Mamma ja mini-me

Äiti hoitaa ♥

Mamma on ollut super-äiti. Se hörisee hiljaa pikkuiselle, tuimii naapuri tammalle, pitää vauvastaan ulkona huolen, blokkailee yli-innokkaat ihailijat poissa karsinan ääreltä mutta omat ihmiset päästää lähelle. Tää vauva-aika tän pienen hevosen kanssa on kyllä jännää, ja kovasti tunnetta täynnä. Päivä päivältä mä rakastun tohon Myttyyn enemmän! ja mikä ihmeellistä, myös Mammaan! Vaikka luulin että en enempää sitä vois rakastaa mitä jo rakastin. Mun hevonen  vaan on niin ihana ♥
Mytyn tuleva toinen omistaja, isähevosen omistaja, kävi myös pientä miestä moikkaamassa. Se oli menoa sekin, tietekin!

Ei kommentteja: